U17 - Hráči a fanynka hodnotí sezónu

15.04.2015 18:16

Hráči kategorie U17 hodnotí právě skončenou sezónu, kde skončili na 1. místě.  hodnocení byla oslovena i fanynka Adriana a věříme, že dostaneme vyjádření i obou trenérů.

Hráči

Ondřej Víšek

„Tuto sezónu hodnotím jako zdařenou. Cíl jsme splnili a znovu obhájili prvenství, což mi udělalo radost. Měli jsme s klukama v plánu mít čisté konto - neprohrát. To se nám bohužel v Nové Pace nepodařilo. Ale nakonec mít dvě prohry také není špatné. Těší mě, že i když netrénuju v Chrudimi, tak se dokážu s klukama sehrát. Jsme tady v Chrudimi super kolektiv a hra není o jednotlivcích. A o tom, jak jsou skvělí trenéři, ani nemluvím. Doufám, že po tomto srdceryvném textu nás bude trénovat i nadále pan Truneček s panem Soudkem.

Se sebou spokojeny moc nejsem. Ve střelbě jsem si už 2 roky od začátku chození na střední školu nejistý. Ale rád nahrávám Fábošovi na trojku. Ten to skoro vždy trefí.“

Filip Mareček

„Z celkového pohledu musím sezonu hodnotit velice kladně. 1. místo v soutěži je skvělé. Prohrát jenom 2 zápasy taky vůbec není špatné. Ale myslím, že nejenom mě mrzí ty dvě prohry v Pace. Sezona bez ztráty kytičky by byla ještě lepší. Nejvíce si asi cením toho, že jsme dokázali vyhrát těsně před Vánoci oba zápasy v České Třebové. I přesto, že jsme soutěž vyhráli, je stále na čem pracovat. Hlavně na obranné polovině. Všem spoluhráčům bych chtěl poděkovat za úspěšnou sezonu. Hlavně bych chtěl podekovat trenérům!!!

Se svými výkony jsem jakž takž spokojen. Ze začátku jsem měl problém podat dobrý výkon i v druhém zápase, ale během sezony jsem většinou zahrál dobře i  druhý zápas. Jsem spokojený se svým výkonem na obranné polovině. Ale v útoku to zas taková sláva není. Chtěl bych na sebe brát víc zodpovědnost a s větší úspěšnosti proměňovat jak nájezdy, tak šestky!!!“

Pavel Moučka

„Tahle sezóna byla moje první, kdy jsem hrál všechny zápasy a dokonce i většinou v základu. Ze začátku jsem měl vždycky ze zápasů docela trému a chtěl jsem si dát alespoň 6 bodů, aby to vypadalo dobře. Byly při zápasech i chvíle, kdy jsem si říkal: "ať už mě tam nedává". Po pár utkáních jsem hodně změnil pohled na zápasy. Trému jsem sice občas měl, ale těšil jsem se. Větu "ať už mě tam nedává" jsem si už nikdy neřekl. Přibylo hodně zkušeností a hlavně mě celá sezóna hodně bavila. Navíc jsme vyhráli celou soutěž, co víc si přát! Určitě patří poděkování trenérům, a taky celému týmu, vzájemná podpora a to, že spolu všichni vycházíme taky dělá svoje. Užil jsem si to!!“

Ondřej Procházka

„Mám-li ohodnotit celou sezonu, tak budu muset začít tím, že jsem půlku sezony vůbec nehrál, kvůli problémům s koleny. Když jsem se konečně dal dohromady, tak jsem za ostatními hráči dost zaostával. Postupně jsem se snad zlepšoval, sem tam nějaký body dával. Sezonu jsem zakončil tak, že v posledním zápase jsem vstřelil moji jednu jedinou trojku za celou sezonu. I když mi to né vždycky šlo, kluci okolo mě podporovali a já je zase podporoval z lavičky a i to se myslím počítá. Jsme dobře sehraný tým a doufám, že spolu ještě pár soutěží vyhrajeme.“

Ondřej Letáček

„Sezónu hodnotím jako velice vydařenou. Pro některé z nás to byla první sezóna, ale i tak jsme dostávali od trenérů dost prostoru na hřišti k nasbírání cenných zkušeností, které doufám uplatníme v další sezóně a budeme pro tým mnohem platnější! Ve všech zápasech jsme podávali týmové výkony, nikdy nezáleželo jen na jedincích. I když někdy bylo potřeba, aby nás někdo nakopl a povzbudil k lepšímu výkonu třeba trojkou. Výhra v soutěži je určitě skvělá, už od začátku se to pro nás vyvíjelo velice slibně, a když jsme v půlce sezóny zavítali do České Třebové, kde nás čekal nejtěžší doté doby neporažený tým, stejně jako my a odvezli odsud další 2 výhry, vypadalo to dost nadějně. Těsně před koncem sezóny přišla studená sprcha, dvojzápas v Nové Pace se nám vůbec nepovedl, v obou zápasech nás soupeř porazil, i když ve druhém se štěstím. To byl pro nás signál, že vítězství nepříjde vždycky samo a že musíme zabrat. Poslední dvojzápas, doma proti České Třebové, kde šlo o všechno, jsme zvládli skvěle. Oba týmy shodně se dvěmi porážkami si to rozdaly o první místo. Na tenhle dvojzápas jsme se výborně připravili.  Jako tým jsme podali asi nejlepší výkon sezóny a zvítězili v obou zápasech a zajistili si tím celkovou výhru v soutěži. Myslím, že zaslouženou.“

Tobiáš Plíšek

„Sezónu bych hodnotil kladně. Měli jsme za cíl vyhrát tuto soutěž, což se nám povedlo. Naše výkony nebyly vždy 100%. Po dobré první půlce sezóny jsme si nejspíš mysleli, že vítězství budou přicházet samy. Výkony v druhé části byly nejisté a ne předváděli jsme naší hru. I když jsme zápasy vyhrávali, neměl jsem z toho dobrý pocit a ani asi trenéři. To vedlo k menší nervozitě v týmu. Proto nejspíš přišly dvě porážky v Nové Pace. Nakonec bylo špatné období překonáno a díky tomu jsme obsadili první místo v tabulce. Chtěl bych poděkovat trenérům za dobře odvedenou práci a trpělivost s námi. Dále samozřejmě spoluhráčům za pěknou sezónu a týmového ducha.“

Milan Vaněk

„Jelikož je to moje první sezóna, tak jsem nečekal takový úspěch. Ze začátku jsem měl obavy, ale nebylo proč, ti starší a zkušený nám "nováčkům" radili co v dané chvíli dělat. Tenhle rok ale nebyl prospěšný jen v basketbalu, ale i mimo hřiště, s klukama jsme se hodně sblížili. A vůbec bych si nepomyslel, že za sezónu dám 54 bodů a z toho 2 trojky. A tímhle bych chtěl poděkovat celému týmu za dobře odvedenou práci a trenérům za pevné nervy.“

 

Štěpán Straka

"Nejprve bych chtěl poděkovat týmu a trenérům za skvělou sezónu, kterou jsem v Chrudimi prožil. Z mého pohledu považuji uplynulou sezónu za velmi úspěšnou. Od prvních zápasů se naše sebevědomí a celková sehranost týmu postupně zvětšovala. Bylo to znát na každém zápasu. Občas se projevily nedostatky v naší obraně či nesoustředěnost v zápasech. Díky těmto nedostatkům nás soupeři chvílema přehrávali. Vždy o přestávce jsme si v kabině řekli, co děláme špatně a pokusili se těmto chybám vyvarovat. Myslím si, že tato zaváhání ke sportu však patří a každý si nimi musí projít. Uplynulá sezóna byla mojí první sezónou v chrudimském týmu, která mi přinesla mnoho nových zkušeností a zážitků. Jsem rád, že mohu hrát v takto dobrém týmu a skvělém kolektiv."

Fanynka Adriana

„Dostala jsem příležitost zhodnotit sezónu U17 a U19 z pohledu nejvěrnější fanynky. Ta se klukům obzvláště povedla na výbornou. Naši mladí baskeťáci vybojovali 1. místo v tabulce. Tým byl v průběhu letošní sezóny nepřehlédnutelný, nejenom díky skvělé kondici, sehranosti hráčů, ale především díky skvělým výkonům. Do každého zápasu vstoupili, jak se říká naostro, a poprali se s každým soupeřem. A neodradily je ani prohry se soupeřem v Nové Pace. Od těchto utkání jsme byli pro každý tým nebezpečný a neporazitelný. Ve zbytku základní části soutěže už nenašli žádného přemožitele a předváděli rychlý a pohledný basketbal. Každý zápas byl pro mne jedinečnou podívanou a opravdu jsem si to užívala. V družstvu panuje skvělá týmovost a to se určitě odráží i na hře. Takže podtrženo a sečteno: sezóna dopadla nad očekávání výborně a velké poděkování patřívšem, kteří se o to zasloužili, jak trenérům, tak i hráčům!!“