Táborský: Můžeme favorita potrápit

07.04.2016 12:08

Zdeněk Táborský, jeden z nejzkušenějších hráčů Béčka odpovídal na pár otázek před play off Východočeské ligy.

 

Táby, poslední soutěžní utkání jsi odehrál 20.02.2016 proti Turnovu. Na začátku utkání ses zranil. Jak to vypadá s tvým kotníkem?? Už je v pořádku??

Zdárek. Bohužel jsem se zranil už při prvním nájezdu pod koš a klukům jsem moc nepomohl. Byla škoda prohrát tak vyrovnaný zápas a k tomu se na to koukat jen z lavičky… To vše ke sportu patří. Kotník ještě není úplně v pořádku, ale chtěl bych si zahrát playoff zápasy, které jsou vrcholem sezóny a každý do toho dá určitě všechno :-)

V předkole play off jsi byl na lavičce, do zápasů jsi nezasáhl. Jaký to byl pro tebe pocit nemoci spoluhráčům pomoci na hřišti??

Abych pravdu řekl, tak to bylo pro mě hrozný jen sedět a koukat na kluky jak bojujou na hřišti. Jen jsem se přesvědčil, že trenérská židle pro mě není. Říkám klukům, že budeme hrát útočnej basket úplně bez obrany a oni za poločas dostanou jen 27 bodů. Co to jako je?? :D

Jak hodnotíš jejich dvojzápas s Havlíčkovým Brodem??

Havlíčkův Brod byl pro nás těžký los i díky tomu, že jsme v sezóně s nimi oba zápasy prohráli. Proto jsem se trošku tohoto soupeře obával. Kluci to ale zvládli parádně. Na domácí palubovce v druhé půli pořádně zabrali a vypracovali si tím pohodový náskok do odvety, kde si postup zkušeně pohlídali.

Teď o víkendu nás čeká favorit z Vysoké nad Labem. Už jednou se nám podařilo soupeře porazit. Z hráčů je cítit pohoda. Myslíš, že je šance nyní přes Vysokou postoupit dál??

Vysoká nad Labem letos skončila na prvním místě a má ambice postoupit na druhé ligy, což už o soupeři něco říká. Jenže doma jsme je už jednou řízli a stane se tak o víkendu podruhý :-) budeme v plné sestavě a tak můžeme bez problému překvapit favorita. Basket nás baví a doufám, že si dobrou pohodu přeneseme i do zápasů. Ještě nechceme konec sezóny :-)