Rozhovor s Honzou Večeřou

03.01.2019 21:59

 

Honzo, po dvou sezónách, kdy jsme byli v čele skupiny B, se nyní náš tým nachází „až“ na 5. místě s bilancí 7 výher a 5 proher. Jak bys zhodnotil první polovinu sezóny?

    S ohledem na to v jakém počtu hrajeme zápasy a jak hodně nás limitují v letošní sezoně zranění si myslím, že to není až zase tak špatný výsledek. Troufám si říct, že jsme opět ukázali, že každého můžeme porazit, nebo s ním alespoň hrát vyrovnaný zápas, kdy je pak v závěru všechno možné.

 

Je nějaký zápas, který ti zůstane v paměti?

    Asi nedokážu říct jeden zápas, mrzí mě těsné porážky. Zejména ta ve Žďáru, kdy jsme si ten zápas prohráli sami. Na druhou stranu jim doma máme co vracet. Z pohledu mě osobně se mi pak líbil zápas v Liberci s Kondory, kde mi to zalepilo asi jako nikdy v životě. Nechal jsem se totiž v předzápasové přípravě inspirovat mou přítelkyní Kvéčkem, dal do toho všechno a spadlo to tam ☺

 

Když se podívám na tvoje osobní statistiky, tak máš nejlepší bodový průměr (téměř 7 bodů na zápas) za posledních 5 sezón. Vypadá to, že zraješ jako víno. Máš nějaký osobní cíl v této sezóně?

    To mě těší, že zraju. Zřejmě mi jen trochu déle trvalo, než jsem si uvědomil, že basketbal se hraje na koše. Kdo nás s Q zná ví, že se sázíme o drobnosti o to, kdo dá víc. Zatím jsem pekelně pozadu, ale jsem rád, že ji letos nutím ještě k větším výkonům.

    Jinak to je ale tou naší sestavou, kdy letos hraju opravdu dost. Takže už taky bylo na čase, abych něco trefil. Vždy jsem se snažil hlavně na obranné polovině, jsem tedy rád, že mi to letos jde i na té útočné.

    Cíle v sezoně si teď už dávám jen tyto - abych se dostal v pátek na trénink a byl na všech zápasech. A pak ještě nedělat blbosti typu, že budu smečovat přes tři hráče a zranil se tím. Nemocných už máme dost :-)

 

V této sezóně jsi chyběl pouhé dva zápasy, když jsi byl na dovolené v USA. Jak se ti za velkou louží líbilo a máš nějaký pěkný zážitek, o který by ses s námi podělil?

    Byl to parádní výlet a jsem rád, že nám to takhle s Q vyšlo. Byli jsme tam poprvé, takže byl pro nás zážitek každý den. Před odletem jsem řikal, že mi stačí dvě věci, aby to byl povedený výlet. Za prvé si zahát basketbal na Venice Beach, což bylo parádní. Klidně bychom tam mohli vyrazit na soustředění.

    No a pak jít na NBA a vidět hlavně Lakers. Nejprve jsme viděli Clippers vs. Rockets, kdy jsem se těšil na Chrise Paula. Škoda, že se zápas před tím s Lakers popral a nehrál…I tak jsem z něho nespustil oči, když stál v teplákovce na lavičce. No a na druhý zápas jsme vyrazili na zmiňované Lakers vs. Spurs. Tady šlo o hodně, protože Q je obrovskou fanynkou Spurs. Taky ji pěkně zklaplo, když to Lebron poslal trojkou do prodloužení. Mysleli jsme, že v tu chvíli spadne hala. Nakonec ale vyhráli Spurs. Čili já šel šťastný domů, že jsem viděl Lakers s Lebronem, Q o trošku více šťastnější, že vyhráli Spurs a rozhodují koš dal její miláček Patty Mills.

 

Vánoce a svátky za námi, jak si trávil tento čas?

    Jo, tyhle svátky utekli strašně rychle. Proběhlo samozřejmě pár akcí a samozřejmě naše tradiční Vánoční besídka 25. prosince, kdy jsem byl rád, že jsme se sešli téměř kompletní. Myslím, že jsme opět nezklamali. Pak jsme také s Tábym vyrazili na běžky, přeci jenom jsem si tu svoji formu neformu musel udržovat. No a silvestr jsem strávil s kamarády a Q na chatě v Horce u Chrudimi, čili téměř doma. Svátky utekly, ale můžu říct, že jsem z tohoto pohledu rád, že jsem za námi.

 

Díky za otázky a budu se na Vás všechny těšit na našich domácích zápasech v roce 2019, kde doufám, že Vám jako tým budeme dělat radost.