Představujeme novou posilu Áčka

11.08.2015 07:46

Dobrý den,

Dnes bychom vám chtěli představit novou posilu našeho týmu. Jedná se o Miroslava Večeřu, který k nám bude hostovat z Pardubické extraligové juniorky. V posledních letech k nám vždy hostují pardubičtí dorostenci a všem se u nás daří. Pevně věříme, že i Čéva, jaká je jeho přezdívka, u nás zapadne do týmu a bude předvádět ty nejlepší výkony. Jeho příjmení je vám, fanouškům, určitě dobře známé, jelikož se jedná o mladšího bratra Jana Večeři.

1. Čau Čévo, vítám tě v Chrudimi, pověz nám, jak se těšíš na spolupráci s naším týmem.

Ahoj, na spolupráci se velmi těším. Konečně si také zahraji s mým bráchou. Ne jako za minulý rok, kdy jsme nastupovali proti sobě.

2. Proč jsi chtěl hrát za Chrudim?

V momentě kdy bylo jasné, že budu hrát 2. ligu, byla ve hře Tesla Pardubice a Chrudim. Nakonec jsem 2. ligu poprvé ochutnal v Tesle, kde jsem ještě nastupoval v juniorech. V létě přišla možnost přestoupit do Chrudimi a po zvážení se mi to jevilo jako skvělý nápad, už jenom proto, že se znám s kluky, je tu skvělá parta a hraje tam můj bratr.

3. Slyšel jsi, jak to v Chrudimi funguje?

Slyšel. Honza mě už informoval a já už šetřím koruny na láhev zelené za první body v tomto týmu.

 

4. Jaká je letní příprava? Víme, že junioři v Pardubicích už polykají první tréninkové dávky.

Celé prázdniny jsem se snažil být aktivní. Dokonce jsem i navštívil halu. Avšak hned první srpnové pondělí začal tvrdý dril. Fyzička, posilovna, rychlost, a když měl trenér dobrou náladu, potkali jsme se i s míčem. Dál nás čeká soustředění v Chocni a spousty přátelských utkání.

5. Ve druhé lize nastupuje spousta tvých kamarádů baskeťáků z Pardubic. Na koho se těšíš, až proti němu nastoupíš?

Je to tak. Polovina našeho juniorského týmu hraje tuto soutěž. Obzvláště se těším na souboje s Teslou, kde jsem 2 roky působil, pak na Holice, kde hrají mý bývalí trenéři a má oblíbená hudební skupina SlamerBanger. A také na zápas s Přeloučí, jež vede můj bratranec.

6.  Už jsi slyšel o besídce 25. prosince a rozlučce se sezonou?

O besídkách se pravidelně dozvídám při druhém svátku Vánočním, kdy máme rodinný oběd a můj brácha většinou usíná už u polévky a druhé jídlo s díky odmítá… (Prý mu není dobře). Dokážu si asi představit, co mě čeká.

7. Jak vidíš letošní sezonu a jaké jsou tvé osobní cíle?

 V následující sezoně bych rád vydržel bez zranění, abych si mohl užívat poslední dorosteneckou sezonu a zároveň pomohl Chrudimi k těm nejvyšším příčkám. Chrudim pravidelně bojuje o Play-off, proto budu rád, když i letos budeme patřit ke špičce.

8. Co bys vzkázal našim skvělým fanouškům.

Loni, když hrál v Chrudimi, byla skvělá atmosféra a překvapilo mě, kolik na ten zápas přišlo lidí. Proto bych byl rád, abyste minimálně v tomto počtu chodili i letos a dali o sobě vědět.

 

Miroslav Večeřa

Ročník: 1997

Výška: 198

Post: 4

Kariéra: BK Synthesia Pardubice, Tesla Pardubice

Záliby: Sport, počítač, kamarádi i kamarádky