Představujeme novou posilu Áčka Michala Hanuse

11.11.2014 19:57

Michale, pro chrudimské publikum jsi nová tvář. Mohl by ses nám trochu představit??

Pocházím z Chocně. S basketem jsem začal v 8 letech v týmu BK Spartak Choceň Ve 13. letech si mě trenér Zajíček vytáhl na hostování do Josefova, kde jsem poprvé okusil velký basketbal v žákovské lize. Po dvou letech jsem začal hrát v Pardubicích pod vedením trenéra p. Procházky. Nyní hraji v Pardubicích extraligu kategorie U19.

 

Jaké jsou zatím tvé největší úspěchy na palubovce??

Můj největší úspěch jsem zažil v roce 2013, kdy jsem měl možnost reprezentovat Českou republiku na ME v Bosně a Hercegovině, kde jsme obsadili 5. místo. Byla čest oblékat národní dres. Mám také několik titulů Mistr ČR v kategoriích Žáci U15, Kadeti U17 a Junioři U19. Věřím, že nějaké tituly v mé kariéře ještě přijdou hlavně v kategorii U19, kde jsme zatím na 1. místě extraligy.

 

Jaké jsou cíle v basketbalové kariéře??

Po mých loňských zdravotních problémech, hlavně zůstat zdravý, dále se bavit basketbalem a zahrát si v soutěži NBL.

 

Jak se ti v Chrudimi líbí?? Jak tě přijali noví spoluhráči a co si zatím o našem týmu myslíš??

V Chrudimi jsem velice krátkou dobu, spoluhráči mě přijali velice dobře a postupně se s nimi seznamuji. Je to dobrý tým a já se budu snažit jim pomoci k předním příčkám v tabulce.

 

O víkendu se dvakrát venku prohrálo, nicméně tobě se osobně poměrně dařilo (14 a 7 bodů). Jak bys hodnotil víkendové zápasy??

Víkendové zápasy z mého pohledu hodnotím jako dobře odehrané, ale je smůla, když tam soupeři spadne všechno co hodí a nedělní prohra o 2 body je prostě pech. Je potřeba u takto vyrovnaných zápasů zapracovat na koncovce.

 

Pokud se nepletu, byla to tvoje první 2 utkání v 2. Lize. Co si zatím o této soutěži myslíš??

Druhá liga mužů je určitě kvalitní soutěž, nicméně po dvou odehraných zápasech v této mužské kategorii se mi to těžko hodnotí.