Tomáš Tkadlec: V Chrudimi je super parta

31.10.2016 15:00

K našemu dalšímu rozhovoru jsme si pozvali nováčka týmu, Tomáše Tkadlece.

 

Tome, pro naše fanoušky jsi nová tvář. Mohl by ses jim trochu představit?

Ahoj, je mi 17 let, spoluhráči mi říkají Tkadli, jsem student 3. ročníku střední školy a basketu se věnuji od svých 11 let.

 

Jak si se vůbec dostal k basketbalu?

K basketu sem přišel úplně náhodou když mi bylo 11.Tehdy můj starší bratr hrál počítačové hry a mezi ně patřila i tehdejší NBA. Moc mě na počítač nepouštěl, takže mi nezbylo nic jiného než si vzít míč, a jít si házet na koš na sídliště. Následně jsem začal trénovat tady v Chrudimi a po půl roce jsem přestoupil do Pardubic.

 

Dokážeš říct svoje silné a slabé stránky při hře? A jakou hrou by ses chtěl prezentovat?

Své silné stránky pociťuji v dynamice a střelbě, na slabých, jako je přehled o hře, se snažím pracovat. Chtěl bych hrát rychlý basket.

 

A co jiné sporty, děláš ještě něco? Případně jak trávíš volný čas?

Sportů jsem zkusil mnoho, ale žádný mě nechytil tak jako basketbal. Občas si zkrátím nějakou delší trasu na skejtu.

 

Zatím máš u nás velice slušných 6 bodů na zápas. Dal sis před sezonou nějaké osobní cíle?

Chtěl bych být co nejvíce prospěšný týmu a zlepšovat svoje individuální schopnosti.

 

Co říkáš na tým v Chrudimi a jak Tě hráči jako jednoho z nejmladších vzali mezi sebe?

Je tu super parta, Tým mě přijal velmi dobře.

 

Kromě 2. Ligy v Chrudimi hraješ ještě za U19 v Pardubicích a 1. ligu v Pardubicích. V čem myslím, že největší rozdíl mezi těmito soutěžemi?

Největší rozdíl je v rychlosti a fyzické sile.

 

A jak pak dál? Lákal by tě život profesionálního basketbalisty, nebo víš, že se basketu chceš věnovat naplno, ale jen na amatérské úrovni?

Určitě, chtěl bych ze sebe vytěžit maximum a dopracovat se nejvýš, co to půjde.

 

Chrudimi vyšel vstup do soutěže parádně. Ani jednou neprohráli. Čím si vysvětluješ tento vstup do sezóny?

Průběh všech 4 zápasů nebyl vždy tak jednoznačný, ale pokaždé jsme byly lepší v koncovce zápasu, a tím bych řekl, že jsme si zaslouženě připsali 4 výhry.

 

Zápas proti Radotínu se musel odehrát o pár minut déle. Byl jsi hlavním aktérem urvané obroučky. Mohl bys nám přiblížit, jak se to stalo?

Při rozcvičování se nám s klukama povedla série smečí a ta moje byla ta poslední, kterou ta obroučka snesla.