Rozhovor s Tobiášem Plíškem

30.01.2018 16:08

Na rozhovor jsme si tentokrát pozvali člena Áčka a Béčka, Tobiáše Plíška.

 

Tobe, tuto sezónu jsi zatím odehrál za Áčko čtyři utkání. Jak hodnotíš své výkony?

Své výkony hodnotím kladně. Je to pro mne dobrá zkušenost. Doufám, že se nějaká ta zkušenost ukáže i ve východočeské lize, ve které potřebujeme vyhrávat.

 

Poslední zápas jste odehráli pouze v pěti hráčích a ty sis vylepšil osobní statistiky, když jsi dal 16 bodů. Jaké to bylo hrát bez střídání a co říkáš na svůj bodový příspěvek?

Dost mě zaskočilo, když jsem se dozvěděl, že budeme hrát v pěti. Odehrát 40 minut se mi dlouho nestalo. Na druhou stranu jsem se těšil, že si zahraju celý zápas. V týmu před utkáním vládla dobrá nálada, to mě naštěstí uklidnilo. V pěti jsme mohli jen překvapit a ono se to doopravdy povedlo. V útoku jsme hráli týmově a systematicky. Soupeři jsme nedovolili jednoduché koše a vyhnuli se zbytečným faulům. 16 bodů je pro mě pěkný výkon, ale snažil jsem se dát ještě víc :-)

 

Jsi také hrající trenér Béčka. Tomu se letos tolik nedaří. V čem je největší rozdíl oproti minulé sezóně, kdy jste pohodlně postoupili do play-off?

Částečně je to absencí klíčových hráčů, ale na to se nemůžeme vymlouvat. Řekl bych, že se nám zhoršila obrana a máme nevynucené ztráty. Věřím, že se výkony zlepší a dostaneme se v soutěži daleko.

 

O víkendu vás čekají dvě veledůležitá utkání proti rezervě Přelouče a Hořicím. Jak se na tyto utkání připravujete a co od nich očekáváš?

Nic jiného než výhru neberu. Musíme prolomit nevýherní sérii a vyhrát oba zápasy. Snad budeme v kompletní sestavě a podáme kvalitní výkon.

Příprava nebude nějak zvláštní. Každý hráč se musí soustředit na sebe. Nechceme přeci dělat zbytečné chyby, například kvůli špatné koncentraci.

 

Nyní už máš něco odehráno v druhé lize. Dokázal bys nám říct své postřehy v čem je největší rozdíl mezi 2. ligou a Východočeskou ligou?

Největší rozdíl pociťuji při najíždění do koše. V druhé lize je hra ostřejší, víc bolestivější a protihráč nevypustí jen tak nějaký zákrok. Taky je hra o stupeň možná dva rychlejší.