Čéva: Nebyl to obyčejný zápas

22.11.2015 20:10

Na rozhovor jsme si pozvali Miroslava Večeřu, který odehrál minulou sezónu v dresu Tesly. V sobotu naše Áčko Teslu porazilo v prodloužení a Čéva se na výsledku podílel 20 body.

 

Čévo, do Chrudimi si přišel právě z Tesly. Byl pro tebe tento zápas „něčím víc“?

Nebyl to obyčejný zápas. Už jen proto, že jsem hrál proti 4 spoluhráčům (Tkáč, Němec, Kantůrek, Lahučký) z ExL u19, se kterými jinak každý den trénuji. Byl jsem hodně namotivovaný, abych předvedl alespoň něco proti Tesle, ve které jsem měl právě první zkušenosti s 2. ligou.

 

Proběhlo nějaké hecování s bývalými spoluhráči?

Už v týdnu jsme se v šatně u19 bavili, že o víkendu to bude tvrdý souboj. Došli jsme k závěru, že šance na vítězství mají oba týmy stejné.

 

V zápase si byl nejlepší střelec Darrenu, jaký máš pocit ze svého výkonu?

Já jsem velmi spokojený. Zvednul jsem svůj ,,season-high“ na 20 boďáků a podařilo se mi 2x zasmečovat. Jen na začátku jsem začal s 3/1 zpod koše, to mě štvalo – jasný 4 body

 

Co ti proběhlo hlavou, když jsi šel sám na koš do smeče? :-)

Když jsem se z půlky rozbíhal do breaku, věděl, jsem, že když dostanu míč půjdu tvrdě na koš. Nakonec jsem v situaci 2 na 1 míč dostal a šel víceméně sám. Balon do dvou rukou, dvojtakt a smeč.Ani nevím jak, ale za obruč jsem se chytil (nerad to dělám, kvůli smeknutí a pádu na záda). Poté jsem si uvědomil, že jsem byl ještě faulovaný a že je čas se pustit abych nedostal TCH.

 

Minulý ročník Tesla také podlehla Chrudimi v prodloužení. Pamatuješ si jaké byli tvé pocity, když tým prohrál v prodloužení a o bod?

Pocity byly zajímavé. Když Koky nejprve zkoušel vystřídat kvůli bolavému palci a následně dal 2 TH a srovnal. Byla radost, že je ještě šance vyhrát. V 45. minutě ale nakonec to byl Koky, který neproměnil zpod koše a Chrudim vyhrála. Na cestě ze Studánky už proběhla myšlenka s bráchou, že bychom si chtěli zahrát spolu.

 

Je za námi celkem 8 zápasů. Zatím máme 6 výher a 2 prohry. Jak zatím vidíš výkony týmu?

Po dnešním víkendu si myslím, že jsme se do toho už snad dostali. Z prvních 2 kol, kdy jsme zahráli velmi dobrý basket, mě mrzí prohra s Radotínem a Benešovem, které jsme mohli porazit.A zbylé výkony, sice vítězné, nejsou moc přesvědčivé. Všechno výhry okolo 5 bodů, žádný zápas o 20, na který jsme rozhodně měli (viz. doma proti šesti členným Poděbradům 78:69). Jinak teď doufám v 2 výhry s Prahou a následně dobře zvládnutá dvojička s Přeloučí.

 

A poslední otázka, jak se ti u nás v týmu líbí?

Velmi. Myslím, doufám, že jsem byl přijat v pohodě. Rozumím si dobře se všemi, jak s tatínkem Bubnem, tak s klasikem Zitonem. Těším se na Vánoční besídku.